PetroupolisPenukar tenggelam minyak jenis S11Cara menilai arah tingkah laku

  • masa pelepasan:2024-02-04 20:13:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:262
  • Penerangan pantas:

    Petroupolis,Apabila pengubah keluar dari fasa jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat

Kandungan artikel

Apabila pengubah keluar dari fasa jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Pada pengurusan muatan:

PetroupolisIa dipahami bahawa di China, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

GoundiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.


PetroupolisPenukar tenggelam minyak jenis S11Cara menilai arah tingkah laku



Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional,PetroupolisMinyak pengubah kuasa ditenggelamkan, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup,PetroupolisKarakteristik pengubah tenggelam minyak, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,

Pengurusan kualitiBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.


PetroupolisPenukar tenggelam minyak jenis S11Cara menilai arah tingkah laku



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik,PetroupolisVideo pengubah distribusi, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Di mana saya boleh mencarinya?Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

PetroupolisDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

PetropolisMaklumat produk lain
  • Raleigh BaratJembatan pengangkutan gudangCara melindungi sistem

    Raleigh BaratJembatan pengangkutan gudangCara melindungi sistem

  •  TaiwanCustomized hydraulic fixed boarding bridgeApa jenis gaya yang ada

    TaiwanCustomized hydraulic fixed boarding bridgeApa jenis gaya yang ada

  •  TaiwanPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa men

    TaiwanPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa men

  •  TaiwanPemulihan semula ketinggian tinggi automatikGunakan dalam bidang kejuruteraan

    TaiwanPemulihan semula ketinggian tinggi automatikGunakan dalam bidang kejuruteraan

  • BaladPengubah tenaga tinggi kuasaElemen perhatian penyelarasan pemasangan

    BaladPengubah tenaga tinggi kuasaElemen perhatian penyelarasan pemasangan

  • ZaandamLift hidraulik 20 meterAnalisis kekuatan tegangan

    ZaandamLift hidraulik 20 meterAnalisis kekuatan tegangan

  • ZaandamJembatan pengangkutan khususamat disyorkan

    ZaandamJembatan pengangkutan khususamat disyorkan

  • PoitiersForklift boarding bridgeTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran industri

    PoitiersForklift boarding bridgeTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran industri

  • segera:Peringatan: Maklumat PetroupolisPenukar tenggelam minyak jenis S11Cara menilai arah tingkah laku memberi anda PetroupolisPenukar tenggelam minyak jenis S11Cara menilai arah tingkah laku oleh syarikat kami, perkhidmatan PetroupolisPenukar tenggelam minyak jenis S11Cara menilai arah tingkah laku dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PetroupolisPenukar tenggelam minyak jenis S11Cara menilai arah tingkah laku, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PetroupolisPenukar tenggelam minyak jenis S11Cara menilai arah tingkah laku. PetroupolisPenukar tenggelam minyak jenis S11Cara menilai arah tingkah laku di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PetroupolisPenukar tenggelam minyak jenis S11Cara menilai arah tingkah laku, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!